Vazelin kullanmak doğru değil. İçeriği temiz değil petrol ve türevlerini içeriyor aynı şekilde arko krem ve bio oil de. İçerik okuyup kullanmak daha iyi olur. Ben badger, soğuk sıkım badem yağı ve ıncıa kullanıyorum. Şimdilik günde bir kere büyüdükçe 2 ve 3 e çıkarmayı planlıyorum.