zemzem56 Kızlar ben üçüncü ayima girdim karın catlamamasi için hangi kremi kullanıyorsunuz ve işe yarıyor mu? Yani çirkin görünüm olmaması için ne yapmam gerekir ilerde
Ecem0635 zemzem56 bende bunu düşünüyorum. Gerçi daha önce kilo alıp verdiğim zamanlardan kalma çatlaklarım var zaten. Ama daha kötü olmasın en azından. Krem değil de evde anneannemin yaptığı kantaron yağı var. Onu sürsem fayda etmez mi acaba
Poncik77 zemzem56 sarı kantaron yağı sürün çatlamayı önlüyor bn ilk hamileliğimde onu kullandım tavsiye ederim
zemzem56 Ecem0635 bilmiyorum ki araştırıyorum hangi krem ama büsuru kirem var hangisi bilmiyorum bunun için bilgi almak için yazıyım dedim buraya
zberay Nurseminn lierac nerden aldınız ? Çünkü bu sene satışı yok . Geçen senenin ürünlerni satıyorlar
nur-2706 Ben bio oil kullandım ama çatlak gözlemledim ve çok çabuk kuruyordu gün içinde tekrarlıyordum. Şimdi incia aldım 24 saate kadar nemli tutuyor yoğun kıvamda bi krem. Hoşuma gitti. Tabi genetik yatkınlıkta önemli malesef :/
tugcesakzci zemzem56 mustela, bebek yağı ve hindistsn cevizi yağı kullandım hiç çatlağım olmadı doğum yapalı 33 gün oldu
Poncik77 zemzem56 hayır bi tane küçük çatlağım var oda dikkatli bakarsan belli oluyor çok şükür şimdi ikinciye hamileyim doğal sarı kantaron yağı sürüyorum inşallah yine çatlamam
beriltrz hamileliğimin başından beri lierac kullanıyorum sadece ve ilk başlarda çok düzenli de kullanmamıştım. Hamileliğimin sonuna geldim tek bir çatlağım dahi olmadı. tavsiye ederim
kumru9 zemzem56 500 lira verip catlak kremi almistim ama resmen kurutup catlatmak icin uretilmiş oyle igrenc..neyseki bunu erkenden farkedip şoktan ve bimden eyup sabri tuncerin zeytinyagli vucut losyonunu aldim. Haftaya doguracagim minicik bir catlagim bile yok cok sukur. Parabensiz ve alkolsuz olani aldim
dhbetul kumru9 aa merak ettim yarın bi bakayım. Ben de elime gelen kremi losyonu sürüyorum sanki yağlardan daha iyi oluyor
myavocado kumru9 aaaa süpermiş ben o losyonu normalde kullanıyordum, dirseklerime filan dıştan sonra, arada ondan da süreceğim göbeğime de 👍
Ecem0635 cihangirgozde içmek yasak olabilir onun hakkında bilgim yok ama sürmek yasak değil. Doktorum da sürebilirsin dedi. En basiti dün yüzüme yağ sıçradı ve leke kalmaması için kantaron sürüyorum.
Glsm_yldrm zemzem56 Size arko krem öneririm yeşil olan eskiden annelerimizin kullandigindan ikinci hamileligim ikizlere hamileyim 8 aylık hiç catlamadim ilk hamileligim de çok şey kullanmıştım hep catlamistim okadar param boşa gitmisti
Moncuk7 zemzem56 bir gün vazelin bir gün kantaron yağı sürdüm 8. Aydan sonra hep vazelin sürdüm hiç çatlak olmadı 🥰 ama tabi bünyeyle de ilgisi var biraz benimki sadece öneri 🙃
mom-2024 Ferkush kıllanma yapar dedi doktorum bana sizde kıllanma oldu mu Hindistan cevizi yağından dolayı ?