Merve_ceyhan0803 Kayrasmom_ normalmiş canm ama mat istedi bide bende gebelik şekeri var benim doktorum gebelik şekeri olan hastalarını 32. Haftadan sonra her hafta nstye sokuyomuş ne olur ne olmaz diye risk bakımından
Azra8Engin Merve_ceyhan0803 30+5 benimde aynı canım. Yalancı sancılar oluyor ayriyeten gaz sıkışması oluyor. Ayağa kalktığımda nefesim kesiliyor
Nur_budak Merve_ceyhan0803 yok çok şükür küveze girmedi sezeryan doğum olunca 2 gece yattık evimize çıktık 😊
miranatlas tatlibebegim_ 27+4 te adet ağrısı şikayetiyle gittiğiöde şiddetli sancılarım ve açılmam çıktı ve karın sertleşmesi bebegin toplanması da kasılma oluuor iyi bir şey değil
miranatlas tatlibebegim_ durdurdular ilaçlarla şimdi doğuma ladar ilaç tedavisi artı full yatış wc dısında ayaga kalkmıyorum
Zerrinatila Merve_ceyhan0803 31 haftalık olduk 3 gündür karnımda fena agırı var kasık agırısı degil karın agırısı da degil çok fena dün doktora gittim normal dedi ama ilk gebeliğim de hiç böyle olmadım bn çok kötüyüm napcam bilmiyorum
ponck-123 Merve_ceyhan0803 kızlar bende aynısını yaşıyorum 34+5 iz sağ kasık ağrısından duramıyorum geceleri ayrı gündüzleri ayrı ikinci gebeliğim ilkte böyle bir şey yoktu
Seymanur60 AnnesininBaliii07 kalsiyum eksikliğinin olablr aynı haftalarda sürekli kramp olurdu toparlayark yürürdm bel ağrısı da vardı doktoruma soyeldgmde kalsiyum takviyesi başladık ve ondan sonra kurtuldm agrilardn
Gyulche Bende 30 haftalik oldum arad sirtim agriyor belim agriyor kasiklarim agriyor bunlari yasiyomusunuz cok sidetli deil ama agri
Merve_ceyhan0803 Gyulche valla ben oturtup kalkarken yataktan kalkarken hep rahim ağrısı yaşıyorum canm acıyo resmen