Merve_ceyhan0803 Kızlar 30 haftalık oldum kasıklarım da çok şiddetli ağrım var yola yürüyemedim resmen bu haftada böyle olan var mı
AnnesininBaliii07 Merve_ceyhan0803 bende yaşıyorum ve yürüyünce topalliyorum artık ayaklarimada ani ağrı giriyor yürüyemiyorum😔😥
tatlibebegim_ Merve_ceyhan0803 bende 30+4 sabahtan beri kasığım sancıyo adet ağrısı gibi bebeğim hareket ettikçe kasığım sancıyo toplanıyo sertleşip nefesimi kesiyor
Glsm8787 Merve_ceyhan0803 benimde öyleydi yürüdügum zaman kasik agrilarim oluyor simdide ayni doktora gttgmde normaldir ddi ama ben gece yataga girince agridan resmen ağlıyordum 35.3 haftalik oldum agrilarim dahada fazla oldu bgn brz evi süpürdüm yemek yptm genel temizligimi yaptin suan heryerim agriyo cok halsizligim var zor yürüyorum birde 3 yasinda kızımla uğraşıyorum rabbim tez zamanda bizlere hayirli dogum nasip etsin
Seymanur60 AnnesininBaliii07 kalsiyum eksikliğinin olablr aynı haftalarda sürekli kramp olurdu toparlayark yürürdm bel ağrısı da vardı doktoruma soyeldgmde kalsiyum takviyesi başladık ve ondan sonra kurtuldm agrilardn
Deletedmom_88 Sahansekur9401 evet, yaşam tarzındaki değişiklikler , beslenme, stres vs bunlar çok etkiliyor adeti. Her ay bir gecikme yaşamıyorsanız tek seferlik bir durum da olabilir, benim de başıma gelmişti bir kez.
mrv0378 Sahansekur9401 bende 31 haftam bıtıyo 30 haftamdan beri topallıyorum ağrıyor sol ayagım belim
miranatlas tatlibebegim_ 27+4 te adet ağrısı şikayetiyle gittiğiöde şiddetli sancılarım ve açılmam çıktı ve karın sertleşmesi bebegin toplanması da kasılma oluuor iyi bir şey değil
Asvshxhes Ben de 36+3 haftalık hamileyim geceleri ağrıdan uyuyamyrum . İlk gebeligim tedirginim açıkçası. Vajinamda batma kasik ağrılarım var yürürken aşırı derecede batma oluyor . Artık blmyrum erken doğum belirtisi mi yoksa normal mi ?
Nur_budak Asvshxhes bende sizin gibiydim 36+5 de suyum geldi doğum yaptım ama genelde o haftalarda öyle olan çok kişi vardı
Kayrasmom_ Merve_ceyhan0803 aynı sorun bendede var 30 haftalık hamileyim iki gündür kasıklarımda şiddetli ağrılar oluyor bebek hareket ettikçe canın yanıyor bazen hareket ederken bile zorlanıyorum acaba normalmidir haftaya kontrolum var benimde
Merve_ceyhan0803 Kayrasmom_ ben bugün gidicem 9 buçuk da randevum sorar sana da yazarım canm normal mi değil mi diye
Merve_ceyhan0803 Nur_budak peki bişey sorcam çok korkuyorum da mesela 36+5 de geldi dediniz bebeğinizin sağlığı nasıldı küveze aldılar mı ben küvez olayından çok korkuyorum da
MadameNoire Merve_ceyhan0803 kilosu iyiyse ciğerleri gelismisse bisey olmaz Allahin izniyle kendini korkutma. Küvezden de korkma eğer bebeğin iyi olmak için bi sure kalacak ise her şeyi göze almalı.. korktuğu başına gelirmiş insanın bol bol dua et kardeşim hayr olanı Allah bilir ..
Nur_budak Merve_ceyhan0803 yok çok şükür küveze girmedi sezeryan doğum olunca 2 gece yattık evimize çıktık 😊
MadameNoire Merve_ceyhan0803 şiddete bagli acı eşiğin düşük ise öyle hissediyor olabilirsin benim de 30 da ağrım oldu ama 1 saate geçti öyle uzun uzun sürmedi.. 33 um hafifledi mesela ancak uzun sure ayakta olursam ağrır.