Nergizgokce 5 gün önce birde bebeğin kafası aşşa da dedi doktor erken doğum olabilir dedi ilk haftalardan beri riskliyin düşük tehlikem vardı o geçti çok şükür şimdi erken doğum riski var o yüzden çok korkuyorum ne olur ne olmaz diye hafta sonu hastane çantasını hazırlıycam