Busra_27_34_ Ebrarabla_06 bak aşkım ben bu bebisi erkek hissediyorum hala oyleyim 😁başka bir doktora daha git özele git 😁😁iyice baksınlar
Ebrarabla_06 Hulyaerol kız valla kusura bakma görmemişim🤭 rica ederim canım benim 🥰 ben teşekkür ederim yazdığın için
mamyyy1312 Ben suan 16+4 oldum gece dönmesiyle beraber de şey soracaktım sag kasığımda da gerilme tarzında seyler daha cok oluyor sag da mi olmus oluyor. bebek sagda solda nasıl oluyor
buketpoyraz Ebrarabla_06 suan yok gibi duruyor ama birden de çıkabilir 😂 bizim 10da dümdüzdü 11+5 te erkek olduğu öğrendik
Ebrarabla_06 buketpoyraz kız bu 20 haftalık resmi 😅 artık bu saatten sonra olacağını da düşünmüyorum 😁😁
buketpoyraz Ebrarabla_06 o zaman kızdır , 😂😂 ama kendini göstermeyip erkek çıkan da var 🤭🤭 iyice meraklandırim sizi 🤣😂😂