EceNaz26 Ebrarabla_06 kız bebeklerde de bazen böyle minik çıkıntı oluyor erkek olsa çok daha büyük olurdu diye düşünüyorum 🥰🧿
Ebrarabla_06 Duyguch01 evet canım benim biliyorum çok görüyorum tahmin de ediyorum ama beni çok ikilemde bıraktılar ondan dur size yazayım dedim 🤭
Zuhalsebu Ebrarabla_06 bizim doktor kızımda kahve çekirdeği gibi diye tarif etmişti sizin de öyle gözüküyor aynı
Ebrarabla_06 Emin oldum artık ben zaten hazırlıklara başladım bile ama eşim ikilemde bıraktı beni görümcem le beraber
Hulyaerol Ebrar_65 🌸selam hayırlı akşamlar kaç akşamdir sizi arıyorum 🙈🤭keseden cinsiyet tahmini ile meşhur oldunuz bana da tahminde bulunur musunuz 😊bide bişi daha merak ettim kendinize de tahminde bulunmuş muydunuz acaba
Ebrarabla_06 Hulyaerol etiketi yapmadığın için fark etmemişim canım benim kusura bakma evet o kese işine de el attım 😂 yok canım benim kendime yapmadım hiç ama arkadaşlar yapmıştı bana 😂