Heisenbergk_13 Ben Emel Hanım takibindeyim. Tuğberk beyin takipli hastalarından duyduğumu anlatıyorum size. Her konuda titiz ve hassas yaklaştığını, kibar ve güler yüzlü olduğunu, aklınızda soru işareti kalmayacak kadar her şeyi cevapladığını duydum. Deneye deneye bulacaksınız kafanızın uyuştuğu, güvenebileceğiniz doktoru. Başkaları memnun kalır belki sizi tatmin etmez. Duyduysanız bir deneyin bence