Lutulut Merhabalar. Bende doktorumu değiştirmek zorunda kalıyorum. Tuğberk beye geçmeyi düşünüyorum. Yine birinden daha çok iyi olduğunu duymuştum. İyi olması konusunu açar mısınız ? Hastalarına tavrı , ilgisi , yaklaşımı nasıl ? Siz de ona mı gidiyordunuz ?