Bu şekerin yüksek olması neyden kaynaklanıyor? Ya da her gebeye şeker yüklemesi yapılıyor mu, ya da niye yapılıyor tam olarak? 🤷🏻♀️
Bazıları mesela 6-8 öğün falan yiyorum diyor 😄 ben henüz 3 ayliğım iki kilo almışım. Her gün meyve ya da kuruyemis tuketmiyorum. Bazen iki öğün bazen üç öğün yiyorum.
Neye göre öğünler çok oluyor ya da neye göre şeker yüklemesi yapılıyor öğrenmek istiyorum 🤗 bilgilendiren olursan sevinirim.