Merve_anne42 ay ne güzel ben her gece 4. 5 gibi mutlaka uyanıyorum iki saat belki de daha fazla yok uyuyamıyorum 😅 o sıralar beyfendi de hareketli oluyo sağolsun konuşuyorum falan daha bi kıpırdıyo. Doğumdan sonra da aynı saatlerde kalkarsam çok şaşırırım 😅 4. Trimester oluyomuş ya doğumdan sonraki ilk üç ay. Anne karnında nasılsa doğunca da aynı şekilde uyuma durumları olabiliyormuş. Alıştırma yaptırıyo annesine 🤭