Mzzz hamileligim cok guzel, hic bi sirun skinti yasamadim ama ozlicegimi hic sankiuorum. Cunku oglumu cok cok merak ediuorum valla 😂 he tek düşüncem artik hareketlini karnimda hissedemeyip onu disardan korumam cok zor olicak. İcimdeyken her sekilde onu koruyanilirim ama dunyaya geldikten sonra suan ki gini koruyamicak olmak beni uzuyo 😔 hamielogi ozlersek bi tane daha yapariz canim nolcak 😂