Prensesannesi2509 Kubhar-21 isim uydur diyip kaçma öneri ver artık koymam lazım bu ismi yoksa kaynanam olaya el atacak 🤣🤣
Kubhar-21 Prensesannesi2509 😂😂 Ozaman beğendiğim isimleri söylüyorum Öykü , Mihri , Yaren ve Nisa canım tek isimden yanayım ben
biranne__ Prensesannesi2509 hiç iki ismin moda olduğunu duymadım 😂 Mihra Ela şeklinde daha güzel oluyor ama koycaksanız o şekil koyabilirsiniz tersi biraz uyumsuz geldi
ElaEge Prensesannesi2509 bizimde ismimiz ela olcak inşallah bence tek başına çok zarif naif asilzade duruyor 🩷
mihraveannesii Prensesannesi2509 mihra aksa nasıl. Kızımın ismi biraz yaramaz ama inanılmaz sevecen ve akıllı bi çocuk çok sıcak kanlı
Sweety11 Prensesannesi2509 aynen bende takılmıyorum çok güzel bi kız ismi çok naif 🤍sevdiyseniz koymalısınız bence