Prensesannesi2509 Ela Mihra ismi nasıl sizce ? Şöyle evde bi seslenin bakayım nasıl duruyor 🤣🤣 fikirlerinizi bekliyorum
kahvesever__ Prensesannesi2509 Şöyle evde bi seslenin bakayım nasıl duruyor Ay seslenemem çocuklarım uyor 😃
Ahsksdk Prensesannesi2509 mihra ismi çok güzel ama sanki ikisi pek yakışmamış bağırıncada tuhaf oluyo😂😂
Prensesannesi2509 _Daydreamer_89 ilk kızım iki isimli haksızlık olmasın bu da öyle olsun diyorum. Yoksa tek isim koyardım
Prensesannesi2509 Lutulut bende aynısını düşünüyorum şu an 🤭 ama mihrada kesinim yani yanına olanlar değişebilir belki öneriye açığım
Prensesannesi2509 biranne__ evet tek daha güzel ama ilk kızıma iki isim koyduk ilerde biri kalkıp ona iki bana niye bir falan derse diye bu da iki isim olsun dedim. Keşke diğerine de tek isim koysaydım. Modaydı o zaman 🤣🤣
Sweety11 Prensesannesi2509 benim kızımın adı mihra biz koyalı 4 yıl oldu hala duyanlar çok beğeniyor çok akıllı bir kız 😌
Prensesannesi2509 Sweety11 söylerken de çok kibar değil mi ya ? Burda okuyorum herkes Mihra koyuyor okulda hep mihralar olacak diye. E olsun Türkiye’nin yarısı da Zeynep nolmuş yani 😌
Kubhar-21 Prensesannesi2509 iki isimde tek başına güzel ya tek olarak ikisinden birini koy yada başka isim uydur canım sağlıkla al kucağına inşallah
Prensesannesi2509 Kubhar-21 isim uydur diyip kaçma öneri ver artık koymam lazım bu ismi yoksa kaynanam olaya el atacak 🤣🤣
mihraveannesii Prensesannesi2509 mihra aksa nasıl. Kızımın ismi biraz yaramaz ama inanılmaz sevecen ve akıllı bi çocuk çok sıcak kanlı
biranne__ Prensesannesi2509 hiç iki ismin moda olduğunu duymadım 😂 Mihra Ela şeklinde daha güzel oluyor ama koycaksanız o şekil koyabilirsiniz tersi biraz uyumsuz geldi
Sweety11 Prensesannesi2509 aynen bende takılmıyorum çok güzel bi kız ismi çok naif 🤍sevdiyseniz koymalısınız bence