Asmin27 NaimeYilmaz keskeeeee hep tuvalete gitsem valla ona bile razıyım benimde vücuduma iğne batırıyorlar gibi kasiniyorum
murgan Son aylar daha kötü 40+1haftalıgım wc den çıkamıyorum diger arkadaşlar gibi bende su içmeye korkuyırum artık ama içmesemde gene oluyor sabaha karşı uyuyorum ve 2 saatte bir kalkıyorum uyusam bile 😂😁
poyrazege111 murgan ben çok susuyorum içiyorum iki saatte birde uyanıyorum aynen bu yüzden uyanınca uyku tutmuyo
murgan poyrazege111 evet bende aynı durumdayım 😊allah dag saglim kucagımıza almayı nasip etsin inşallah🤗
didematlas poyrazege111 Allah korusun midem kaynıyor o sebepten uyuyamiyorum.Oturarak uyumaya caliyorum.Allah yasaysnlarin yardimcisi olsun.
poyrazege111 didematlas şekerli su iç iyi geliyo normal içme suyuna yani sıcak olmasın şeker at karıştır iç ben öyle yapıyorum normalde de midemde problem var yanma oluyor bazen şekerli su içiyorum iyi geliyo
didematlas deletedmom01 poyrazege111 Bazen ilac icmek gerekiyor.Gectigimiz haftalarda kbbcinik yanlis teshisinden dolayi 20 gun enfeksiyonla mucadele ettim.Antibiyotik ve bir suru ilac ictim.Drum bir sakincasi yok icmezsem bebegi tehlikeye sokacagimi soyledi.2.kutu antibiyotik devam edelim diyince ben daha iyiyim toparlarim dedim.Bazen ilactan kacmak cagre degil.Dr kontrolunde kullanmayi tercih ediyorum.
didematlas poyrazege111 Dahası oksurmekten 24.haftamda sanci ve kasilmalarim basladi gunu birlik dogumhanede yattim.Once drunuzu bilgilendirin o sizi yonlendirsin.
muzisyenanne06 Çok kötüyüm uykumdan uyandım nefes alamıyorum sanki yetmiyor gibi çok kötüyüm napıcağımı bilemedim hamileliğimden beri ağır bişeylerde yemem sebze meyve besinli şeyler ama şuan çok korkuyorum nefesim kesiliyor resmen 😔😔
muzisyenanne06 didematlas ilk defa oldu gögsüm sıkısıyor resmen 😔 sakinleşmeye çalışıyorum ama panik yaptım birden öyle kalkınca acaba bebek yukarı cıkıyor ondan mı nefesim daralıyor bilemedim