deletedmom01
poyrazege111 Bazen ilac icmek gerekiyor.Gectigimiz haftalarda kbbcinik yanlis teshisinden dolayi 20 gun enfeksiyonla mucadele ettim.Antibiyotik ve bir suru ilac ictim.Drum bir sakincasi yok icmezsem bebegi tehlikeye sokacagimi soyledi.2.kutu antibiyotik devam edelim diyince ben daha iyiyim toparlarim dedim.Bazen ilactan kacmak cagre degil.Dr kontrolunde kullanmayi tercih ediyorum.