Merhaba anneler. 37+6 haftada, ablasının doğumunun aynısının bı tık hizlandirilmis versiyonu ile oğlumu kucağıma aldım 23 Şubat’ta. İlkine göre süreç aynıydi. Vajinal muayenede 2 cm açılma görüldü nstde maks olmasa da sancılar başlamıştı ama ben çok hafif hissediyordum hatta çoğunu anlamıyordum. Yarın doğum yaparsın eşyalarını al da gel sabah yatış yapalım dedi doktor. Saat 15.07de doğuracaksan bak gör dedi 😅
O gece sancıları hafif hafif hissediyordum. Bel ağrısı ağırlıklı olarak kasılma ve regl gibi kasık ağrısı eşlik ediyordu ama rahatsızlık verici değildi. Bel ağrılarım zaten uzun haftalardır olduğu için alışmıştım galiba o ağrıya. Gece gayet güzel uyudum sabah 9da çantalarla birlikte gittik. Nstye bağlandım. Sancılar 100e ulaşmış düzene girmişti. Doktorum vajinal muayene yaptı açılmam 5 cme ulaşmıştı. Lavman yapıldı. Ben sancı odasına geçtim annem ve eşim yanımdaydı. Egzersizleri yaptım bebeğin basini kanala sokan egzersizlere ağırlık verdim. Youutbe tan Simge Dumandan izleyebilirsiniz. Ama iki üç gündür çok ağırlıklı egzersiz yaptığım için bacaklarımın dermanı olmadıkça da dinlenirken hep pilates topunda zipladik daireler çizdim. Yani durmak yok yola devam. Arada nstye bağlanıyordum. Sancılar hafif hafif kendini hissettiriyordu ama can yakıcı değildi öyle. Geldiğinde anliyordum sadece. Sancılar 3 dkda bire düştü. Ebem tekrar vajinal muayene yaptı 7 cme ulaşınca su kesesini patlattılar saat 12 gibi. Su gider gitmez sancılar arttı artık beni zorluyordu. Sancı geldikçe comeldim tuvalet yapar pozisyonda ve kalçamı sağa sola salladım. Sancılar ilerledikçe kaka yapma hissi gelmeye başladım o his çoğalınca bana haber ver dedi ebem. Bir süre sonra sancıyla birlikte ıkınma hissi oluşmaya başladı. Yine vajinal muayeneye geçtik. Açılma 9 cm olmuş. Doktoruma haber verildi, doktor gelene kadar biz ebeyla çalıştık sancı geldikçe ikindim. Doktor geldi, sancı geldikçe ikinmaya devam ettik ben nedense bu defa panik yaptım. Kızımda aşırı soğuk kanliydim sanki her yıl doğuruyor gibi profesyonel ilerlemiştim ama bu sefer panik oldum biraz. Panik olunca kendimi açıklama ihtyavi duyuyordum doktor da konuşmaaa diyordu bana gücümü kaybetmemem icin. Çenemi göğsüme dayayıp sancı gelince Tüm gücümü kaka yapmaya yani o hisle ikinmaya vermem gerekiyordu. Vajinada bişey hissettim geliyo mu dedim, bı kere daha dedi doktorum, bir kez daha güçlü ikindim ve bebek içimden kayıp gitti. Ellerimi uzattım hemen, badim sıyirdim doktorum bebeği kucağıma atti. Ben onu severken plasentam çıktı. Sonra bebeği kontrol etmeye aldılar dikisim atıldı sadece dışarıdan 4 dikislik bir kesi atmıştı doktorum doğumu hızlandırmak için. Bebeği sarıp bı daha opturduler ve götürdüler kontrol ve giydirmek için. Benim dikişler atıldı. Doktorum bu sırada şarkı dinliyor ve söylüyordu onların keyfi çok yerindeydi 😅 Sonraaa herşey gelmiş gitmiş oldu. Bebek saat 12.52de doğmuştu
Doktor tutturamadi doğum saatini biz hızlı davrandık 😅 Giyinip odaya geçtim emzirme için. Çok çok yorulmuştum aşırı bitkindim. Toparlandım odamıza çıktık. Bu doğum hikayem de booyle bitmiş olduuu. Ertesi sabah evimize gittik. Rabbim evlatlarımızı korusun her türlü kaza bela musibetten hastalıktan. Şuan sarılık sebebiyle tam da doğum sonrası kaldığım odada fototerapi alıyoruz bir kaç saat sonra evimize gidicez Allah’ın izniyle. Sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz.