Esrackc Pamuk eğer her şey yolundaysa ve doktor tutulmasında sakınca yok demişse tutmalısınız bilginiz olsun
Elifttk Esrackc ılk hamılelelıgımde yarısını tutmuştum ve kontrole gıttıgımde tansıyonum çıkmış açıl sezeryan doğum yaptım bebegım gelısmemıstı kuvezde kaldı suan 32 haftalık ıkızler doktoruma sormadım tutayımmı dıye kıloları haftasıyla uyumlu 35 haftayı görsek yeterlı doğumu başlatırız demıstı onun ıcın tutmayacağım
Deletedmom_88 Bana doktorum ramazandan bağımsız gebelikte açlık olmaz demişti, ben tutmayı düşünmüyorum . 32. haftamdayım. Gebelik ve emzirme durumları mazeret sebepleridir zaten 🙏🏻 ki beslenmeyi geçtim, susuz kalmayı hiç doğru bulmuyorum
Malajin17 Lorinnaysee ben de Çarşamba gidicem hem kalbi duyarım hem orucu sorarım ama bence bu mevzu da Dr dan doktora değişiyor tabi biraz içimin rahatlığı bebeğin bizden çok az aldigi besindir
Ozlembbbbb Neden kendinizi bu kadar zorluyorsunuz anlamıyorum? Her ibadetimiz tammış dört dörtlükmüş gibi.Bende inançlı biriyim ancak uzun süre aç kalmak bebek için iyi değil. Doktorlar için tut ya da tutma farketmez. Ben doğru bulmuyorum tutmayı. Dinimiz kolaylıklar sunmuş bize. Allah izin verirse ileride tutarız. Aynı sevap mıdır orasını Allah bilir. Ama yine de tutmayacağım
Malajin17 Ozlembbbbb canım dinimiz bizi muaf tutuyor ama daha sonra tutma şartıyla..benim emzirmeye denk gelecek sonraki ramazan çünkü daha çok yeni hamileyim.mesela kızımda gebeliğim ramazana denk geldi ve tutmadım çünkü benden besleniyordu. Ama şimdi çok basindayim benden değil kanımdan besleniyor ki benim oruç tutmam onu asla etkilemeyecek. Tabi ki etkilemiyor ama dayanamıyorsam tutulmaz anlatabildim mi. Örnek olarak kızımda ilk 3 ay bırak yemeyi içmeyi tükürük bile yutamadim ama gelişimine engel olmadi