Esrackc ben sağlık ocagındaki hemşireme sordum tutma dedii 29 haftalıgım bende,bebegin en cok kilo aldıgı aylara girdin tutmak yok dedi,birde şekerde var bende dayanırım aslında ama hareket etmesse diye cok korkuyorum o yüzden cesaret edemiyorum şurda üç ay kaldı seneye kışın tutarım inş diyorum🙏🏻