rumeysaa0 Kızlar nisanda doğumum var ama hala kızıma bir isim bulamadım 😂 Güzel değişik önerilerinizi alabilirmiyimmm 🥲☺️
Eceninannesii rumeysaa0 Bengisu ismi çok hoşuma gidiyor ,ab-ı hayat anlamında …Çok duyulmuş bi isimde değil ☺️
rumeysaa0 Safie2020 yaaa gerçekten hiç kolay degil 😂 isim bulamadığım için daha hastane çıkışı hiç bir şey alamadım 🥹
Rabiul rumeysaa0 Asya doğa düşünüyoruz biz 💝 farklı istersen İpek inci Eliz İlkay ilay ayben elizan Ecrin elfin
Ebrucar Simay, Gökçe, Umay, Aysima ben bunlar arasında gidip geldim yıllardır, bekarken bile. Ama kararımız Umay 😊
ZeynoveAnnesi_ Benim kızımın adı Zeynep İkra bn çok seviyorum bu ismi şimdi yine hamileyim gene kız olcak gibi bı his var içimde isim bakiyorum Aden Erva olabilr belki😀
Bebeklerim1228 Biz pera doğa koyucaz nasipse kızımın ismini 🥰 Ama benim hoşuma giden Dünya aden kardeniz bu isimleri de seviyorum
kalbiminpariltisi Bebeklerim1228 yanlış anlamayın sadece meraktan soruyorum sizce pera doğa söyleniş olarak uyumlu mu? İkisini yan yana kullanır mı çocuğunuz kullanabilir mi sadece soruyorum
cananalacam Defne Alya nasıl sizce kızlar böyle iki güzel mi yoksa ayrı ayrı mı iyi siz olsaydınız hangisini koyardınız çok kararsızım bende 🫶🏻
Bebeklerim1228 rumeysaa0 Pera isminin anlamı iyi ve güçlü olmak demek doğa da zaten normal doğa yani 😅🥰