Nurglsari Merhaba, biz tüm söylenenlere inat elim kasım gibi sizin haftalardayken ağır olan her şeyi indirimle alıp kaldırdık. Bebeğimizin dolabını ve şifonyerini, park beşiğini, bebek arabasını ve oto koltuğunu aldık. Toplamına 10k vermişizdir (Bebek arabasını ananemiz aldığı için). Demem o ki daha fazla pahalanmadan ağır kalemleri almak bana daha mantıklı geldi. Kıyafetleri halası babannesi derken etraftakiler aldı doldurdu zaten. Son zamanlarda alınsa da olur kıyafet 🙏🏻