Nurglsari ben hataydayim bakım ürünü olarak tarak tirnak makasi seti vardi cantali e bebekte onu aldim havlusunu aldim emzirme önlüğünü aldim ama bunlarin parasini biri verdi onunla aldim ( bebek arabasi ve pusetini, sampuanini 3 adet hurç, 2 adet kiyafet koymak için markette satilan katlanir kutu, bebek askisi onuda marketten aldim 2 adet kiyafet takim olarak aldim nevresim takimini yine marketten aldim kendi paramla ). Geri kalanlarida burda deprem olduğu için yardim yerlerinden bez islak mendil pisik kremi duş jeli havlu kiyafet hastane çıkışı ayakkabicorap agiz mendili battaniye tulum felan ben cok birşey almadim aşırı zaten depremden 3 hafta sonra ablam dogum yapti onunda oğlu oldu ondan baya kiyafet geldi yeğenimin zaten cok hizli büyüyorlar bir kiyafeti 3 kez felan giyiyorlar o yuzden cok kiyafet almaya gerek yok bence