Nur_Alp oyyy çok geçmiş olsun yorumları okudum. Olsun demekten başka bi şey diyemeyiz maalesef, çok şükür ikinizde sağlıklıymışsınız 🙏🏻🙏🏻 şimdi bebişinle kendinle ilgilenme vakti 🤍 biz de ne zaman doğurcaz demeye devam sen elendin artık 😂 kendinize iyi bakınnnn çok iyi olun ikiniz dee 🤍