Beybitooo ysysys içerken sorun yok bende yani tadından kokusundan kusmuyorum mideye girdikten 15 20 dk sonra kusturuyor ama ı mom henüz kusturmadı
Ebevegebe Beybitooo omepa kullanıyordum ağır geldi sürekli kustum, şuan i mom kullanıyorum tok karnına içince bişey olmuyor hiç kusmadım
Kaktuscekirdegi Beybitooo bende öyle 16 haftaya kadar kustum zayıfladım şimdi çok şükür açıldı iştahım kesildi bulantılarım yiyorum anca😂😂
biranne__ Beybitooo ben kullanıyorum hiç yan etkisi yok bama ama her bünye farklı denemeden bilemezsiniz bir deneyin bence
Beybitooo biranne__ yan etki değil aslında benim kullandığımda fazla vitamin varmış midem kaldırmadı şuanlık bişey yapmadı ı mom