Ben pregnatal life kullanıyordum öyle iğrenç ki kokusu bir kutuyu resmen zorla bitirdim elimle dokunamıyordum resmen. Bir de kocamandı. Şimdi I mom kullanıyorum o da kötü kokulu tabii ama diğerinden çok rahat yutması en azından burnumu kapatıp suyla içiyorum burnum kapalı şekilde nefes alıp veriyorum bir süre sonra açıyorum koku çok çok az geliyor. Bu şekilde içmeyi dene istersen. Bende bulantı hiç yapmadı bu.