Papatyaa2 ay ne bileyim ya böyle olacağı aklıma gelmedi keşke öyle yapsaydım zaten eğer 2 günde bir verip artışa bakılacaksa özelde veririm bundan sonra şimdi benim pazartesi çıkarsa eğer 4 gün önceki değeri göreceğim ne saçmalık e ben nasıl takip edeceğim artışı