Arbuk5234 Kr6543 inşallah 🤲🏻🥰 Normal de cuma günü ya da pazartesi düşünüyordum ama bu akşam lekelenmelerim olunca modum düştü açıkcası😔 Gebelik testi yalnış mı çıktı bilmiyorum beklemedeyim , yalnış çıkmaması gerekir diye düşünüyorum ama !
Kr6543 Arbuk5234 yerleşmedir belki leke şeklindeyse moralinizi bozmayın bence yarın birlikte kan testi verelim sonuçları buraya yazalım☺️
Kr6543 Arbuk5234  benim de bu şekilde normal kaset test
Arbuk5234 Kr6543 inşallah tek temennim o yönde aslında sağlık ocağında bir kan tahlili yaptırabilirim 🤗Fırsat bulup gidebilirsem inşallah vereyim kan tahlilini haberleşiriz🤗
Arbuk5234 Kr6543 kaset testte çıkmış direk sizin🤗Ben regl 2 gün öncesi yaptığım için erken gebelik testi kullanmıştım 💐
Tbsra95 Kr6543 ay darısı bana bende pozitif göreyim bu ay ve isteyen herkes maşallah cok net çıkmış kan testi ver canım
Kr6543 Tbsra95 inşallah kan sonucum da pozitif çıksın valla isteyen herkes için dua edeceğim ya ben de 9 ay bekledim valla çok zor gerçekten beklemek
Rukiye_27 Uygulamaya göre 5 haftalık gözüküyor yarın muayene ilk defa gideceğim kese görünür mü ayrıca test ister mi
Kr6543 Rukiye_27 ben de bilmiyorum ama yukarıda biri yazmıştı beta 1600lerdeyken 4 haftalık kese görünmüş
Sema3425 Kr6543 bende aynıyım canim korkma biraz sancılı geçiyor ben yerleşme kanaması bile yasamistim
Kr6543 Sema3425 sağol canım rahatlattınız beni başka biri paylaşsa ben de bu şekilde düşünürdüm ama insan kendi olunca endişeleniyor işte