Kubraakgn0 -Buse35 Folik asit kullanıyorum yavrum ama kan vermeye gidemiyorum çalıştığım için izin vermiyorlar
-Buse35 Kubraakgn0 2 hafta daha sabret süre içinde kendini yorma muayneye git en azından alttan muayne ile görebilirsin
Kubraakgn0 -Buse35 Aynen canım 13 marta kadar beklicem bakalım şuanlık bi sıkıntı filan yok kanamadır ağrıdır beklemeyi düşünüyorum bişey olmazsa