
Kızlar 26 ocakta kan vermiştim beta ve progestoron değeri böyle çıktı doktor 1 haftalık daha bu bebek 2 hafta sonra gel dedi ultarasonla filan doğru düzgün bakmadı bence 1 haftalık olması içim beta yüksek değil mi son adet tarihine göre 5 haftalık gösteriyor 24 ocak son adet tarihi