Kızlar dün alttan muayene ile ilk kez bakıldı küçük bir kese gördük ama yolk kesesi denen şeyi göremeedik o halka işaretini sizce daha erken mi çok korkorkuyorum. Doktor progestone başlattı bi de lekelnme olursa kanama olursa diye iğne verdi düşük iğnesiymiş. Boş gebelik geçirmiştim öncesinde acaba tedbiren mi verdi yoksa şüphelendiği bi şey mi oldu