YaseSay eminece93 hahahaha😅 bu saatte sıkıntıya soktuk seni iyi mi 😅 ama neyse ya zor bulunan bir şey değil en kötü getirden söyleyiver 😂
Deletedmom_72 YaseSay bende hamile olduğumu bilmeden şalgam içtim hep normalde içmem inşallah kızım olur
Leyla39 YaseSay ben ama nasıl içtim. 15 haftaya kadar içtim acısız off çok güzeldi. Ödem olur diye artık içmiyorum. Hoş daha dün içtim 🤣🤣🤣
metemom_ Mutlumomm inşallah hep ilk kızım olsun istemiştim yarın kontrole gideceğim bakalım gösterecek mi
Mutlumomm metemom_ inşallah canım benim sağlıklı sıhhatli olsun da kız da olsa erkek de olsa senin evladın olacak