YaseSay 10 haftalık hamileyim canım inanılmaz şalgam suyu çekiyor daha önce aşerenler merak ediyorum cinsiyetiniz ne oldu :)
aslhnkrts9 YaseSay kız 😂 mide bulantımı hafifleten tek şeydi ama öyle böyle çekmiyordu canım Adana’dan özel istiyodum tanıdıklardan marketten olanları hiç içmedim 😂
Mesen YaseSay bende bı kaç kere içtim daha öncesi de çok severim aserme sayılıyor mu bilmem cinsiyet de belli değil 14+4 🤭
YaseSay aslhnkrts9 Ben market olanından başka orijinal hiç içmedim içmemde Adanalı bir tanıdığım yok malesef :) o yüzden mecbur marketten içiyorum bir de tansiyonum hep düşük onu da yükseltiyor mu acaba nedir iyi geliyor 😅
aslhnkrts9 YaseSay tansiyonu hiç bilmiyorum ama olabilir de 😂tavsiyem içebiliyokenn abartmadan iç ben şuan mide yanmasından ötürü su bile içemiyorum 😂 mide yanmam şalgam suyuyla bağlantılı değil 😂
YaseSay aslhnkrts9 benim ki daha 10 haftalık mide problemlerim hiç bitmiyor ki zaten su bile içsem kötüyüm o yüzden yapacak bir şey yok bu süreçte ne yapalım, Allah hepimize kolaylık versin canım ☺️
YaseSay Bir oğlum var bir de kızım olsun istiyorum cevapların geneli kız biraz umutlandım :)) teşekkür ediyorum cevaplarınıza kızlar 🥰 hayırlısı olsun
Ssshhrr YaseSay bende çok aşeririm hala aşeriyorum.30 haftalık olduk şuana kadar hep kız dediler bakalım
metemom_ YaseSay ay benimde canım en çok şalgam istiyor çok şükür hamilelikte yasak değil 15 haftalık olduk ama utangaç bir bebek olduğu için cinsiyetini göstermiyor 😂
metemom_ Mutlumomm inşallah hep ilk kızım olsun istemiştim yarın kontrole gideceğim bakalım gösterecek mi