Gamze11- Durux 8 aralıkta 121 değerle gebeliğimi öğrendim, 12 aralıkta değerim 485 oldu. Şu an 15+1 günlüğüz her şey gayet güzel dilerim seninde öyle olur 💖
Ecem0635 PinkPanter204 yanlış hatırlıyorsundur canım. 248 çok küçük bir değer daha hamilelik yeni oluyor. En az 5. Haftada gözüküyor kese o da binli rakamlara tekamül eder. Senin dediğini benim hiç aklım almadı
PinkPanter204 Ecem0635 bilmiyorum ama sonuçların ve ultrason tarihlerim 248 olarak görünüyor hatta bugün daha 1742 idi yine gördüm keseyi bundan 10 gün önce de gitmiştim kese göründü yani bebek göremedik henüz