Durux Kızlar adet günümde kan testi yaptırdım 205 çıktı 2 gün sonra yani bugün beta testi yine verdim 570 cıktı artış yüksek mi sizce sizin değerleriniz nasıldı
Mervemasal23 Durux 20 şubatta 204 cikmisti benimde bugun sonuç aldiim dün kan verdim 725 cikti bende ikilemde kaldim iyimi kotumu anlamadim
Durux Cuma günü kontrole gidicem bu artışa göre 2 kat yükselse 1000 i geciyor o zaman kese gözükür sanırım
Yagmurguzel01 Durux artışın güzel kese 3 bin betayı geçtiğinde gözükür bebekte son adet tarihinden say 7. Haftada görünür 1000’ı geçince keseyi kim görmüş merak ettim cidden
Ecem0635 PinkPanter204 yanlış hatırlıyorsundur canım. 248 çok küçük bir değer daha hamilelik yeni oluyor. En az 5. Haftada gözüküyor kese o da binli rakamlara tekamül eder. Senin dediğini benim hiç aklım almadı
Tonum Durux ben ilk gebeliğimde 1.500 lerde keseyi görmüştü sonrada kalp atışı için diğer hafta gel demişti şimdi yine hamileyim bekliyorum pzt gideceğim muhtemelen 1.500 leri bulur yine
Durux Tonum benim de ilk gebeliğimde 1500 kerde kese gözükmüştü ama bebek yoktu boş gebelikti belki yine gözükebilir 2 gün sonra
Tonum Durux olumlu düşün hayırlısyla alırsın kucağına inşallah ☺️ ben de pzt gideceğim muhtemelen keseyi görür diye düşünüyorum