Silaybooo123 hayır degil ne bulursan al bence cinsiyetide bellı olmuştur artık listene göre ilerlersin fiyatlar birgünü birgüne tutmuyor,sonra bırakma benım gibi yedı aylık oldum daha ortada beş bişey var beşik bile yok düşün,paran oldukça at kenara iyiki aldım dersin,bı büyük bı kucuk alırsın öyle öyle cogalır,cocuk diyip geçmeyelim valla bızlerden daha cok ıhtıyacları oluyo,zıbınından tut sabunu ateş ölçeri tırnak makası bezı derken uuuu milyonlr gidiyo,şuankı aklım olsa çok çok önceden alırdım