Silaybooo123 bende 24.haftadayım valla bi liste yaptım ufak ufak aldım cogu seyi hallettim. Hepsini bir almaya kalkınca piyasa cok pahalı. Bi avent biberon olmuş 400-500 lira
Hepsini birden almak cok pahalıya denk geliyor. Dogumu özelde yapıcam . Doktor ve hastane parası ankarada özel 50bin civarı.
O yüzden bence erken başlamak en güzeli. Hastane parasını bi yandan biriktirirken bi yandan aldık biz.
En güzeli böyle oldu bence başlamak icin gayet güzel bi hafta derim ben 🤗