Mozi1605 Bende tüp bebek ile hamile kaldım. Elhamdülillah ilk denemede tuttu. Bende senin gibi o sıralar çok araştırıyordum tazemi dondurulmuş mu iyi diye. Bir yerde okumuştum dondurulmuş embriyo taze olana göre daha kaliteli olduğu yazıyordu. Benimde toplama işleminden sonra 2 regl gördüm ondan sonra transfer edildi yani 2 ay ara verdik. Hatta transfere yakın ilaç kullandım rahim transfere uygunmu hazırmı diye 2 güne bir kontrole çağırıp baktı ondan sonra transferi yaptı. Şimdi 10 haftalık olduk çok şükür 🤲🏻❤️