Mozi1605 dondurulmuş olmasını vücudun kendine gelmesi açısından tercih ediyor doktorlar, benimkide öyle oldu çok şükür tuttu hiçbir sorun olmadı sağlıkla güzel haberler almanız dileğiyle 🌸 bende 2 bebekte tutundu hatta bir tanesi bölünüp üçüz oldular, yani tutunma açısından bi farkı olmuyor dondurulmasının 🌸