mmozaa Mom_boy biz 27 haftadayız 22 detaylıda çok şükür her şey yolundaydı ama tarama testlerini yaptırmadım acana ense kalınlığı burun kemiği vs sıkıntı olsaydı derler miydi bileniniz var mı
Mom_boy izobellaaa-_- 508 gram gayet iyi banada az demedi ama galiba 3 5 gün bebek adetten tarihinden sonra oldugu icin az gözüküyor 🤗
Mom_boy tatlibebegim_ Maşallah bende herşeyi yemeye calısıyorum tiksindim 5 aydır yumurttadan her gün yinede yiyorum bu haftalardan sonra almaya baslar insallah tombis tombiş dogsun isterm😂🥰
Sadeceanne2 Mom_boy benim aşırı kusmalarım oluyordu 2 hafta önceye kadar üçünde 7,8 kez çıkarıyordum en a z 2,3 günde bir serum takıyordum şimdi çok şükür daha iyiyim yediğim direk çıkıyordu o yüzden güzel almış diye düşünüyorum ☺️ hayırlısı ile gelsinler
Mira1604 tatlibebegim_ bebeğin kilosu için bişey dedimi dr benım bebegimde 550 çıktı dr dikkat et şeker testi yaptır iri bebek dedi tedirgin oldum normal kan testi verdim açlık 79 düşük çıktı yani ama dr öyle deyincede tedirgin oldum
tatlibebegim_ Mira1604 bana normal dedi başka doktora gittim çok iri bebek dedi böyle giderse 4 kg doğar oda sezaryen olur dedi