Mom_boy Herşey yolunda çok sükür cok sevindim hep içimde korku vardı iyi oldugunu saglıklı oldugunu ögrenince cok mutlu oldum🤍 482 grammış Sizinkiler kaç gramdı bu haftalarda 🌸🥰
Sermec27 Mom_boy bende 22+3 haftalik hamileyim yarın benimde detaylı ultrasonum var inşallah herşey yolundadir 🤲🥰
Busra_27_34_ Mom_boy 😊🤲keyfi yerinde olsun hep Biz 18 haftaligiz ama daha şimdiden korku sarmaya başladı niye bilmiyorum sürekli aklımda negatif şeyler herhalde daha hareketleri tam anlamıyla hissetmedigim den galiba acaba ayakları iyi mi neden tekme atmıyor deyip duruyorum
Mom_boy Sermec27 İnsallah canm 🌸12 haftada erken cinsiyet ögrenince bu gün tekrar sordum erkek oldugunu söyledi değişmedi Allahtan 🤣
Mira1604 tatlibebegim_ bebeğin kilosu için bişey dedimi dr benım bebegimde 550 çıktı dr dikkat et şeker testi yaptır iri bebek dedi tedirgin oldum normal kan testi verdim açlık 79 düşük çıktı yani ama dr öyle deyincede tedirgin oldum
Sermec27 Mom_boy ben de üçüncü oğluma hamileyim Allah nasip ederse sağlıcakla kucağımiza alalım inşallah 🥰🤲
tatlibebegim_ Mom_boy ne buluyorsam onu yiyorum ama muz kaşar peyniri ceviz çok yiyorum şuan 30+3 haftalık olduk 29+6da 1700 gramdı 2 hafta önden gidiyor şekerim de çıktı sanırım ondan biraz iri
Mom_boy Busra_27_34_ Bende 21 haftada az az hissetmeye başladım gelişmemiştir diye cok korkmustum 🤗insallah sizinkinde de bisey yoktur doktor normal dedi hareketleri o kadar hissediyorsan dedi🤗
Busra_27_34_ Mom_boy ay inşaallah öyledir kızımda böyle değildi ya daha rahat daha sakindim 😁oğlum korkutuyor beni 😁
Mom_boy tatlibebegim_ Maşallah bende herşeyi yemeye calısıyorum tiksindim 5 aydır yumurttadan her gün yinede yiyorum bu haftalardan sonra almaya baslar insallah tombis tombiş dogsun isterm😂🥰
Sadeceanne2 Mom_boy 21+3 te 25 cm 400 gramdı benim minnoş yüzünü göstermedi haftaya çarşamba günü yine. Gidicez bakalım 😄kız bizim kide
izobellaaa-_- Bende dün 22+2 kontrolüm vardı 508 gram 30 cm dedi doktor detaylıyı da 21+1 de girdim 450 26 cm idi galiba 😀 birinci bebeğim zayıf doğdu bu nasıp doğacak bakalım 😊
Mom_boy izobellaaa-_- 508 gram gayet iyi banada az demedi ama galiba 3 5 gün bebek adetten tarihinden sonra oldugu icin az gözüküyor 🤗