Mesen Demsi_83737 maşallah ben 3180 de falan yanlış hatırlamıyorsam keseyi gördüm 1318 de 5 haftalık hayırlı olsun demişlerdi sizinki 7-8 haftalık galiba 🤭
biranne__ Demsi_83737 duyulmayabilir canım 7. Haftadan sonra duyulur ama bi ihtimal 8 de kesin duyarsın diyebilirim
Mesen Demsi_83737 ay acaba ikiz mi keseyi gördünüz mü 1 tane miydi. Şuana kadar bebeğin kalp atışını duyman da lazımdı ay ama 5+3 e göre de beta çok yüksek benimde kafam karıştı yani ya
Suey Demsi_83737 benim de sat 21 Ocak günümüz aynı keseyi bebeği falan gördüğünüzmü durumunuz nedir acaba :)
Evlatsevgisi2 Demsi_83737 ikiz falan olmasın 😂 hayırlısı inşallah canım baya yüksek çıkmış şuan bile gözükür sağlıklı gebelikse♥️
Demsi_83737 Evlatsevgisi2 valla hemşire bi arkadaşım var o da diyor ikiz olabilir diye 🥹 yarın gitcem bakalım
yeni-annelik Demsi_83737 ben adet olmam gereken günde kan tahlili vermiştim betam 483 çıkmıştı bir daha da kan vermemiştim görüyorumda herkes sürekli kan vermiş bir ben yapmadım herhalde 1 hafta sonra da doktora gitmiştim keseyi görmüştük 4+6 haftalıktı şimdi 12+3 olduk çok şükür 🙏🏻
Demsi_83737 yeni-annelik benim de röntgen çekinmem gerekiyordu şüphem var diye çekinmedim beta bakıldı adetten 8 gün önce 17 çıktı. 4 gün sonra bi daha kan verdim 146 çıktı. Bi daha kan vermene gerek yok dedi sağlık ocağındaki doktor. Dün de kadın doğuma gittim beta bakalım şimdi görünmez dedi başından savdı sanırım beni. Dün bi daha kan verdim sonuç böyle 🤷♀️🥹
Demsi_83737 Mesen dün kadın doğuma gittiğimde önceki sonuca göre çok küçük daha görünmez dedi beta bakalım tekrar dedi sonuç da böyle çıktı işte yarın bi daha gitcem. Ultrasonla falan bakmadı hiç umarım yarın görürüm keseyi. Ben de düşünmüyor değilim ikiz olup olmadığını 🥹🥹
Demsi_83737 ikitosbikannesi_ yok canm kafaya taktığımdan değil ama çok yüksek gibi geldi haftasına göre internetten araştırdığımda
Durux Benim de bir sorum olacak adet günümde beta testim 205 çıktı 2 gün sonra yani bugün tekrar test verdim 570 çıktı değer yüksek mi sizce? Öncesinde boş gebeliğim olmuştu hızlı yükselişlerde olabiliyormuş bu hızlı bir yükseliş mi sizce
Fulyalife Demsi_83737 inşallah 😊sata göre 5 hafta iken pazartesi günü beta ona göre düşüktü.cuma günü tekrar kan vereceğim ve ultrasona gireceğim gorebilirmiyim ki