Demsi_83737 Kızlar adetim 9 gün geçti dün kan verdim 11573 çıktı. Doktor dün görünmez önce beta bakalım demişti ama bu değer bana çok yüksek geldi. Sizce???
neanladinyurdagull Demsi_83737 Hatırladığım kadarıyla 5000 küsürdü beta keseyide bebişimi de görmüştük.Siiznkide yüksek bayağı aslında ama hayırlı olsun
Demsi_83737 mrp2023 beklemedim ki canm 😅 adetime 8 gün kala öğrendim 17 değerle. 4 gün sonra tekrar baktırdım 146 olmuştu. Dün kadın doğum randevum vardı beta bakalım önce şimdi görünmez dedi. Sonuç da böyle çıkmış
Demsi_83737 neanladinyurdagull niye bu kadar yüksek ben de anlam veremedim açıkçası yarın tekrar gitcem bakalım doktora ne dicek
Cgdem123 Demsi_83737 merhaba hamilelik belirtisi var mıydı benimde 6 gün geçikti hamileliğe dahil belirtim yok bu yüzden soruyorum yanlıs anlasilmasin 😇 Bu arada hayırlı olsun bebısınızı sağliklı sıhaatlı kucagınıza alın🤲
Demsi_83737 Cgdem123 teşekkür ederim Allah herkese nasip etsin inşallah 🌸 ben çok erken öğrendim canm 3+2 ydi öğrendiğimde. O zamanlar hiç bir belirtim yoktu ama şimdi sık idrara çıkıyorum ve aşırı uyuyorum
Nidaanur Demsi_83737 benimde böyle olmuştu. 43 le öğrendim sonra 160 oldu. Bir hafta sonra gittim 17 bin olmuş maşallah 5 haftaya yakındı. İkiz mi acaba diye şok olmuştum. Sonra keseyi gördük. Şimdi 9 haftalık olduk. Hcg kişiye göre değişiyor anladığım. 😁
Demsi_83737 Nidaanur benim de 5+3 bakalım doktor ne dicek yarın ☺️ sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Fulyalife Demsi_83737 inşallah 😊sata göre 5 hafta iken pazartesi günü beta ona göre düşüktü.cuma günü tekrar kan vereceğim ve ultrasona gireceğim gorebilirmiyim ki