Ebks kızımda daha rahat geçiyordu ilk hamilelikte çok belli olmuyor şişlik vs de olabilir .İkinci hamileliğim 5 kg almışım 19 haftanın içerisindeyim 😀 göbeğim neredeyse kavun büyüklüğünde eşime diyorum çok çıktı diye olsun demek böyle oluyor diyor 😀 ikincilerde ilk kızdı buna erkek diyorlar daha kesin olmadı ama 3 doktor erkek dedi