Ebks benim 9.haftada göbeğim 6 aylık gibi şişti, o zaman çok fazla gaz problemi yaşıyordum ondan demişti doktor. Gerçekten öyleymiş şuan 28 haftalığız ama pek büyümedi 9 haftadan beri hala gören hamile olup olmadığımdan emin olamıyor 🥲 erkek cinsiyeti bu arada 💙