Sevim1902 6+1 de vajinal dan kalp atışını aldık, dün ki Dr kontrolün de de ultrasondan da dinletti , iğne ve hap yazdılar lekelenmem kana dönüştü biraz ağrım var umarım haftaya da kalbi öyle güzel atar , o zaman kurtarırız dedi , rabbim nasip eder inşallah