MelikeDurmaz benimki de tam tersi aynı evin içinde sürekli peşimde nereye gitsem benimle farklı odalardaysak 10 dakikada bi kesin gelip kontrol eder beni nerdeyim diye doğumun acısını değilde hastanede kalırsam eğer geceyi nasıl geçirir benden başkasıyla uyumuyo onu düşünüyorum aylardır annelik ne zormuş gün geçtikçe anlıyorum kendini unutturuyor insana