Cemiledag 25 haftalıkken öğrendim kısaydı nidicard ilacı başladı sancı da vardı şuan 29 haftalığım dinleniyorum hep yatıyorum biraz uzama var
Gizema0 Benim 21.haftada 13mm ölçülmüştü serklaj yapıldı şimdi 35haftadayız dinlenip ilaçlarınıda aksatma sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Pinarbenak Gizema0 merhaba tebrik ederim sona yaklaşmışsınız sağlıkla kucağınıza alın. Hangi ilaçları kullanıyorsunuz?
Aynurrrrr aslhnkrts9 aynen çok haklısınız inşallah moralimi yüksek tutacağım Rabbım evlatlarımızı zamanında sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Gizema0 Pinarbenak gebeliğin başında pregnom, gynotardyferon, d vitamini ve b12 başlamıştık, 21.haftada serklaj olduktan sonrada magnimore plus ve progestan başladık 35e kadar düzenli kullandım yeni bıraktık 33.haftada nstde düzenli sancım çıkınca da nidilat başladık anlıycağın her yolu denedik şimdi geleceği günü bekliyoruz 😂
erenilhan Aynurrrrr tabi ki uzaması iyi , rahim ağzı ne kadar uzun o kadar kapalı demek. Bi de aklınızda bulunsun evet 24 -25 ten sonra serklaj atılmıyor ama pessar halka diye bir şey var bebeğin vaktinde doğmasına çok katkı sağlıyor böyle serklaj haftası geçse de takılıyor. Progestanla birlikte çok iyi sonuçlar verdiğini söylemişti doktorum. Ben sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum maşallah güzel haftalara gelmişsiniz ama aklınızda bulunsun pessar halka. Perinatologlar iyi bilir hangi şehirdesiniz
Aynurrrrr erenilhan erenilhan çok teşekkür ederim aklımda bulunsun araştıracağım dedıgınız inşallah Allahın izniyle bişey olmayacak diye dua ediyorum
M1ne Bana 24+4 de serklaj yapıldı 34+4 de doğum yaptım. Bu tarz geç yapılan aerklajlarda ne kadar az hareket edersen süreciniz o kadar uzar. Alaturka tuvalet, yürüyüş, merdiven inip çıkma, çok eğilip kalkma,ev süpürme vb. Hepsi doğumu tetikleyen şeyler
Aynurrrrr M1ne hafta olarak 27 nin ortalarındayım artık da dedıgınız gibi çok hareketlerden kaçınmak gerekiyor
Eyirci Aynurrrrr stres olmayın ben 20. Haftadan itibaren 29 mm ile şu ana kadar sadece progestanla geldim. Haftadayım.Dinlendim genel olarak ve yemek yapmak için hareket ettim her şey yolunda gitti sizin de öyle olur inş 🙏🏻
Drygrrs Benimde 19. Haftada 25 ölçüldü 22. Haftada 15ile acil serklaj oldum şimdi 24 hafta oldu 27mm olmuş uzamış. Zaman geçiyor bi tek tuvalete kalkıyorum bide doktora gitmek için. Yata yata bitiricez🫢