Aynurrrrr tabi ki uzaması iyi , rahim ağzı ne kadar uzun o kadar kapalı demek. Bi de aklınızda bulunsun evet 24 -25 ten sonra serklaj atılmıyor ama pessar halka diye bir şey var bebeğin vaktinde doğmasına çok katkı sağlıyor böyle serklaj haftası geçse de takılıyor. Progestanla birlikte çok iyi sonuçlar verdiğini söylemişti doktorum. Ben sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum maşallah güzel haftalara gelmişsiniz ama aklınızda bulunsun pessar halka. Perinatologlar iyi bilir hangi şehirdesiniz