Aysee1123 asennaa 35 te baştı benimki, 36 da makat oldu. 38 de tekrar baş olmuştu. 39 da doğdu o şekilde artık 😂 4 ay önceydi 🫶🏼
aslhnkrts9 asennaa bi benim bebek trol galiba baştan beri baş aşagı dururken şuan ters duruyo 😂doktor döneceğini sanmıyorum bi iki hafta içinde belli olur dedi 30+6 yız
ELA_buglem Aysee1123 makat ne demek acaba ynı blıorum de benekle anlamadım banada bgun makatta benek arkasındonuk dedı de
Mevacennetim aslhnkrts9 hiç belli olmuyo benim ki 39.haftaya kadar makat gelişti ondan sonra baş geliş oldu 2 günde bir kontrole gidiyorum her gitmem de şekli değişik 🤣 napacakları belli olmuyor
Aliye35 Yeldan bebeğin başı aşağıya geleceğine poposu aşağı dönmüş demek. Yani ayakta durur gibi duruyor. Döner inşallah gene
Miracleee asennaa 30 haftada dönmüştü. Kontrolde öğrendim. Zaten kontrole gitmeden 2 gün önce filan çok karnım ağrımisti öyle döndü galiba o sirada
Ceviz6550 asennaa 32. Haftalıkken gittiğimde baş aşağı donmustu hala öyle geçen haftadan bu yana yani 🙂
Lalemm86 asennaa sanırım sezeryan olacağım için 30 haftadan beri normal duruyor 😂 normal doğursam durmazdı