Fatos128 Dilarademiryurek ben doktorumla iletişime geçtim ağrın varmi diye sordu yok diyince çağırmadı 1 hafta içinde olabilir dedi 2 gün sonra normal muayenem var
Dilarademiryurek Fatos128 bazen sancıları hissetmiyor olabilirsin kasılma oluyor her zaman oluyor diyip geçiyoruz nst de çıkıyor ama doğum sancısını kesinlikle ayırt ediyorsun 😀
Fatos128 Beyza37 çok teşekkürler ben normal doğum düşünüyorum Allah nasip ederse açıklık için neler yaptınız kolay olması icin
Fatos128 Beyza37 yaa evim şu an kalabalık dogum için geldiler inşallah herkesin içinde olmaz bu durum
Beyza37 Fatos128 Fatos128 ilişki sonuna kadar oldu bu çok önemli. Her gün dışarı çıkıp en az bir saat yürürdüm. Başından beri hiç yatmadım sürekli Kendi işimi kendim yaptım. Hamur işi yememeye dikkat ettin hatta çok sağlıklı beslendim sadece bunlar
Hilallklc Fatos128 benimde 3 gundur geliyor merak ediyorum ne zaman doğum olucak en geç 1 hafta icinde oluyor anladigim kadariyla
Beyza37 sumeyra14 ilk doğumum yürüyüş yaptım bol bol ilişki başından sonuna kadar devam etti hiç uzanmadim
Fatos128 Beyza37 bende çok hareketliyim ama ilk 3 ay yattım zaten kananam olmuştu 3 aydan sonra hareketlenmeye başladım hurma ada çayına falan kullandınız mı
yagmur_vera Fatos128 Benim de bu sabah geldi. Ne durumdasınız.? Bende ağrı da var ama aşırı dayanamayacağım derecede değil.